Livrare
Livrarea in Romania se face in mod normal in 24 de ore (o zi lucratoare) prin Cargus. In functie de locatie pot exista intarzieri de pana la 48 de ore in medie dar si mai mult. Timpul de livrare se calculeaza din momentul trimiterii coletului prin firma de curierat nu din momentul plasarii comenzii.
Coletul ajunge in 24 - 48 ore oriunde pe teritoriul Romaniei cu exceptia intarzierilor datorate factorilor obiectivi/intarzierilor firmei de curierat.
Retur
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Etichetele produsului nu trebuie taiate / indepartate.
Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
- Coletele prezinta deteriorari severe;
- Produsele au fost livrate / facturate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
- Produsele prezinta defecte de fabricatie;
- Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
- Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
- Costurile privind returul unui produs in cazul renuntarii la cumparare sunt urmatoarele : 10 lei pentru comenzile pe Bucuresti, 15 lei pentru comenzile din afara Bucurestiului. In cazul comenzilor returnate integral ce au beneficiat de transport gratuit, costurile de retur sunt de 20 lei. Aceste costuri vor fi retinute din contravaloarea produsului returnat.
- Costurile privind schimbul unui produs din motive exclusiv ce tin de vanzator sunt suportate de client, taxa de schimb fiind de 20 lei.
- Platile retur se proceseaza dupa primirea produsului returnat in termen de maxim 30 zile lucratoare, in contul bancar specificat de client. Totusi termenul mediu de returnare al banilor este de 7 zile.
Pentru returclick aicI